اندروید چیست؟

اندروید یک سیستم عامل برای تلفن های هوشمند و تبلت ها است. بسته به سن و سازنده دستگاه ، ممکن است جدیدترین نسخه را داشته باشید یا نداشته باشید. در زیر چند نکته برای کمک به شما در درک تفاوت ها آورده شده است.

آخرین نسخه اندروید چیست؟

آخرین نسخه اندروید 9.0 "Pie" است که در آگوست 2018 منتشر شد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به Android History در وب سایت رسمی Android مراجعه کنید.

چگونه می توانم بگویم کدام نسخه را دارم؟

مراحل بررسی نسخه شما بسته به دستگاه شما متفاوت است (گاهی اوقات به نسخه شما بستگی دارد ، آن را باور کنید یا نکنید!). در زیر دستورالعمل های کلی وجود دارد که باید برای اکثر دستگاه های Android کار کنند.

تنظیمات دستگاه خود را باز کنید.
به دنبال گزینه ای بگردید که درباره آن درباره دستگاه ، درباره تلفن یا موارد مشابه گفته شود.
نسخه Android خود را در لیست مشخصات پیدا کنید.
چگونه می توان جدیدترین نسخه را دریافت کرد؟
هر زمان بروزرسانی یا نسخه جدیدی وجود داشته باشد جدیدترین نسخه سازگار به طور خودکار به دستگاه شما ارسال می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید پذیرش است و دستگاه شما از بقیه امور مراقبت خواهد کرد. اگر تلفن یا رایانه لوحی قدیمی دارید ، ممکن است نتوانید به جدیدترین نسخه ارتقا دهید.

تفاوت نسخه ها چیست؟

بعضی اوقات اختلافات کاملاً آرایشی است. گاهی اوقات آنها می توانند از طریق روش های مهمتری بر روی دستگاه شما تأثیر بگذارند. در زیر فقط چند نمونه از مواردی وجود دارد که ممکن است از نسخه ای به نسخه دیگر متفاوت باشد:

نمادها ، طرح صفحه و سایر عناصر بصری
برنامه ها یا ویژگی های جدید
تغییر در ویژگی های موجود
بهبودهای "پنهان" که ممکن است عملکرد دستگاه شما را افزایش دهند

 

آشنایی با اندروید

شما احتمالاً اینجا هستید زیرا قبلاً دستگاه Android دارید یا به فکر خرید دستگاه هستید. تبریک می گویم - یک تلفن هوشمند هوشمند یا رایانه لوحی جدید می تواند مفید ، قدرتمند و سرگرم کننده باشد!

 

برخلاف آیفون یا آیپد (که فقط در چند مدل مختلف موجود است) ، صدها دستگاه اندرویدی برای انتخاب وجود دارد. این بخشی از جذابیت آنهاست. حتماً مورد دلخواه خود را پیدا خواهید کرد ، خواه با بودجه خرید کنید یا به دنبال جدیدترین دستگاه رده بالا باشید.

 

اگر از خود می پرسید که چرا این همه انتخاب وجود دارد ، ممکن است به شما کمک کند درک کنید Android چیست. از نظر فنی ، این یک سیستم عامل برای تلفن های هوشمند و تبلت ها است. بسیاری از شرکتهای مختلف دستگاههایی را تولید می کنند که از طریق Android مجهز هستند ، از جمله سامسونگ ، HTC ، LG و سایر مارک های کمتر شناخته شده. به همین دلیل است که هر دستگاه اندرویدی متفاوت است - هر سازنده دوست دارد چرخش خود را روی آن قرار دهد.

 چه چیزی هر دستگاهی را منحصر به فرد می کند؟

دستگاه های Android براساس سازنده و حتی گاهی اوقات شرکت مخابراتی تلفن همراه شما متفاوت است. به عنوان مثال ، نگاهی به دو تلفن اندرویدی زیر بیندازید. چی میبینی؟

خرید دستگاه Android

اکنون ، شما می دانید که هر دستگاه Android منحصر به فرد است. اگر هنوز یکی ندارید ، وقت آن است که یکی را که می خواهید انتخاب کنید (این قسمت جالب است!). همچنین باید یک شرکت مخابراتی تلفن همراه را انتخاب کرده و بدانید که گزینه های خدماتی آن را ارائه می دهد. به خاطر داشته باشید که برخی از این اطلاعات بیشتر از رایانه های لوحی در مورد تلفن ها اعمال می شود.

انتخاب دستگاه

صدها دستگاه اندرویدی برای انتخاب وجود دارد و هر یک متفاوت است. بهتر است قبل از تصمیم گیری کمی تحقیق کنید ، خصوصاً اگر ویژگی های خاصی برای شما مهم است. 

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، ممکن است بخواهید برخی از بررسی ها را در سایتهایی مانند CNET و PCMag بررسی کنید. این می تواند درک بهتری از دستگاه های موجود و عملکرد آنها به شما ارائه دهد. به طور کلی ، سه عامل وجود دارد که باید در خاطر داشته باشید: قیمت ، ویژگی ها و حامل.

 

قیمت: قیمت دستگاه های اندرویدی بسیار متفاوت است. به عنوان مثال ، اگر قراردادی دو ساله امضا کنید ، بسیاری از شرکت های مخابراتی تلفن های خاص را به صورت رایگان (معمولاً مدل های قدیمی یا پایین رده) ارائه می دهند. اگر قلب خود را روی یک تلفن رده بالاتر قرار داده اید ، می توانید انتظار داشته باشید که با قرارداد 100 تا 300 دلار بپردازید ، که هنوز هم یک قیمت تخفیف خورده است. قیمت تبلت ها معمولاً بیشتر است و تلفن های بدون قرارداد نیز همینطور.
ویژگی ها: اندرویدها به هر شکل ، اندازه و رنگی ارائه می شوند. در حالی که مشغول خرید هستید ، به این فکر کنید که کدام ویژگی برای شما مهم است. برخی از مشخصات اساسی که باید به خاطر بسپارید ، اندازه صفحه نمایش ، دوام باتری ، کیفیت دوربین و عملکرد کلی است. فراتر از آن ، تعدادی از ویژگی های پیشرفته را باید در نظر گرفت ، از جمله عملکرد هندزفری و تشخیص اثر انگشت.
شرکت مخابراتی: اگر هنوز شرکت مخابراتی را انتخاب نکرده اید ، فکر خوبی است که ممکن است بخواهید از کدام یک استفاده کنید. برخی از شرکت های مخابراتی دستگاه های کمتری برای انتخاب دارند ، بنابراین ممکن است گزینه های شما محدودتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. دیگران قیمت های مختلف را در همان تلفن یا رایانه لوحی ارائه می دهند. این می تواند در دستگاهی که در نهایت انتخاب می کنید تأثیر بسزایی داشته باشد.
انتخاب شرکت مخابراتی و خدماتی
برای برقراری تماس با تلفن خود - یا استفاده از داده تلفن همراه با رایانه لوحی - باید خدمات را از شرکت مخابراتی تلفن همراه خریداری کنید. اکثر شرکت های مخابراتی متناسب با بودجه و سبک زندگی شما برنامه های متنوعی را ارائه می دهند. به طور کلی دو نوع خدمات برای انتخاب وجود دارد: قرارداد دو ساله یا قرارداد بدون قرارداد. هر دو نکات مثبت و منفی خود را دارند.

 

قرارداد دو ساله: امضای قرارداد دو ساله به این معنی است که دستگاه خود را با تخفیف دریافت خواهید کرد. با این وجود ، شما متعهد می شوید که برای دو سال آینده ماهانه هزینه خدمات را پرداخت کنید. هر قراردادی متفاوت است ، بنابراین مطمئن شوید که شرایط را درک کرده اید ، از جمله اینکه چه زمانی و اگر می توانید دستگاه خود را در آینده ارتقا دهید.
بدون قرارداد: برخی از شرکت های مخابراتی مانند Verizon Wireless و T-Mobile گزینه بدون قرارداد را ارائه می دهند. این بدان معناست که شما هزینه کامل دستگاه خود را پرداخت خواهید کرد (جلو یا بصورت اقساط ماهانه) ، اما هزینه خدمات شما کمتر است. شما همچنین می توانید در هر زمان و بدون مجازات و هزینه ، خدمات خود را لغو کنید.
وقتی آماده خرید هستید
آیا تصمیم گرفته اید کدام دستگاه و شرکت مخابراتی را می خواهید؟ وقتی آماده باشید ، روشهای مختلفی برای خرید وجود دارد ، از جمله آنلاین یا فروشگاه محلی. قبل از تصمیم گیری ، کمی وقت بگذارید و درباره گزینه های خود تحقیق کنید.

 

در فروشگاه: بیشتر شرکتهای مخابراتی سیار فروشگاه های خشت و خمپاره انداز دارند که در صورت نیاز به راهنمایی می توانید سهام آنها را مرور کنید و با یکی از همکاران خود صحبت کنید. اگر می خواهید انعطاف بیشتری داشته باشید ، یک خرده فروش مانند Best Buy را بررسی کنید ، جایی که می توانید چندین حامل مختلف را همزمان خریداری کنید. وقتی شخصاً دستگاهی را خریداری می کنید ، یک همیار معمولاً به شما در راه اندازی آن کمک می کند.
آنلاین: روش های مختلفی برای خرید آنلاین تلفن یا رایانه لوحی وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید مستقیماً از طریق شرکت مخابراتی خود بروید ، یا یک خرده فروش مانند Target یا حتی آمازون را انتخاب کنید. اگر اطمینان پیدا کنید در انتخاب خود گام بر می دارید و در نهایت دستگاه خود را به تنهایی تنظیم می کنید ، این گزینه عالی است.
مراقب هرگونه فروش یا تبلیغاتی باشید که برای صحت (به خصوص آنلاین) بسیار خوب بنظر می رسد. برخی از دستگاه های اندرویدی بسیار گران هستند ، بنابراین همیشه فروشندگان و کلاهبردارانی وجود خواهند داشت که می خواهند از خریداران بی خبر استفاده کنند. در صورت تردید ، دستگاه خود را از یک خرده فروش معروف یا شرکت مخابراتی تلفن همراه خریداری کنید.

 

اولین قدم ها
شناختن یک دستگاه تلفن همراه جدید می تواند بسیار هیجان انگیز باشد ، به خصوص اگر این اولین تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما باشد. نکته اصلی این است که از اصول شروع کنید و هربار یک قدم آن را بردارید تا دچار خستگی نشوید.

ابتدا اطمینان حاصل کنید که با رابط کاربری ، از جمله صفحه نمایش ، برخی از برنامه های داخلی و حرکات مختلفی که برای جابجایی استفاده می کنید ، راحت هستید. سپس می توانید به سایر کارهای اساسی مانند اتصال به اینترنت با استفاده از Wi-Fi بروید.

حساب کاربری گوگل
آرم های سرویس گوگل
اولین باری که دستگاه خود را روشن می کنید ، از شما خواسته می شود چند مورد مختلف از جمله زبان دلخواه ، تاریخ و ساعت و (مهمتر از همه) حساب Google خود را تنظیم کنید. اگر هنوز حساب Google ندارید ، می توانید در مرحله راه اندازی یک حساب کاربری ایجاد کنید.

چند دلیل مهم این مرحله وجود دارد. به طور خلاصه ، حساب Google شما هویت شما در دستگاه شما است. نه تنها شما را به فضای ابری متصل می کند - جایی که چیزهایی مانند عکس و مخاطب در آن ذخیره می شود - بلکه به شما امکان دسترسی به فروشگاه Play را می دهد ، جایی که می توانید برنامه ها را بارگیری و خریداری کنید. هرچه بیشتر از دستگاه خود استفاده کنید ، بیشتر خواهید دید که حساب Google شما واقعاً یکپارچه است.

اگر از خدمات Google دیگری مانند Gmail ، Chrome ، Google Drive یا حتی YouTube استفاده می کنید ، ممکن است از قبل یک حساب Google داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر ، به آموزش حساب Google ما مراجعه کنید.

آشنایی با دستگاه
پس از راه اندازی دستگاه ، باید به یک صفحه نمایش ساده با برخی از آیکون ها ، دکمه ها و سایر ویژگی های متفرقه منتقل شوید. این در واقع یکی از مهمترین قسمتهای دستگاه شماست - صفحه اصلی نامیده می شود - و در آنجاست که می توانید تمام برنامه های مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

بخاطر داشته باشید ، هر دستگاه Android منحصر به فرد است. (ما برخی از دلایل این موضوع را در درس قبلی ، معرفی دستگاههای Android مورد بحث قرار دادیم.) این بدان معناست که ممکن است تجربه شما بسته به تلفن یا رایانه لوحی شما متفاوت باشد. خوشبختانه ، شما هنوز هم می توانید با مقایسه دستگاه خود با دستگاه ما چیزهای زیادی یاد بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رابط ، از جمله صفحه اصلی و سایر ویژگی ها ، روی دکمه های تعاملی کلیک کنید.

دارای گرافیک
برنامه های اساسی
آیا برای شروع با برخی کارهای روزمره ، مانند ایمیل و پیام کوتاه آماده اید؟ در چند درس بعدی به طور مفصل درباره این موارد بحث خواهیم کرد ، اما در ضمن می توانید دستگاه خود را از نظر وجود این برنامه های داخلی داخلی بررسی کنید. بسته به تلفن یا رایانه لوحی شما ممکن است کمی متفاوت باشد ، اما معمولاً نمادها به شما نشان می دهند.

تلفن برای برقراری تماس تلفنی
پیام رسانی برای پیام کوتاه یا Hangouts پیام رسان متن به همراه چت Google
برای مدیریت ایمیل خود ایمیل بزنید یا اگر حساب Gmail دارید Gmail را ارسال کنید
افرادی که برای لیست مخاطبین شما هستند (همچنین ممکن است مخاطبین نامیده شوند)
Chrome برای مرور وب (ممکن است اینترنت یا مرورگر نیز نامیده شود)
دوربین عکسبرداری و فیلمبرداری
فروشگاه فروشگاه برای بارگیری برنامه ها
تنظیمات برای تنظیم تنظیمات
برخی از این برنامه ها ممکن است از قبل در صفحه اصلی شما باشد. اگر اینها نیست ، به نمای برنامه های خود نگاهی بیندازید. این نمای ویژه به شما امکان دسترسی به هر برنامه دستگاهتان را می دهد. برای باز کردن آن ، به دنبال نمادی در پایین صفحه اصلی بگردید.

نماد نمایش برنامه ها
حرکات اساسی
حرکات همان چیزی است که شما برای تعامل با صفحه لمسی دستگاه خود استفاده خواهید کرد. به عنوان مثال ، به جای کلیک کردن روی موس با کلیک روی چیزی ، با انگشت روی صفحه ضربه بزنید. ما در طول این آموزش به حرکات اشاره خواهیم کرد ، بنابراین مطمئن شوید که با مثالهای زیر آشنا هستید.

برای «کلیک کردن» ، انتخاب یا باز کردن چیزی در دستگاه خود مانند دکمه یا برنامه ، ضربه بزنید
برای دسترسی گاه به گزینه های دیگر ، ضربه بزنید و نگه دارید (این مورد را "راست کلیک" بدانید)
برای پیمایش به بالا و پایین ، چپ و راست یا هر جهت دیگر روی صفحه ، بکشید
برای «ورق زدن» موارد ، مانند صفحه های صفحه اصلی ، عکس ها یا صفحات کتاب الکترونیکی ، انگشت خود را به چپ یا راست بکشید
برای بزرگنمایی یا کوچک کردن در برنامه های خاص ، مانند Maps یا Chrome ، دو بار ضربه بزنید
برای بزرگنمایی یا کوچک کردن تقریباً در هر جایی ، انگشت شست (انگشت شست و اشاره خود را باز یا بسته) کنید
دسترسی به اینترنت
دستگاه شما تقریباً در هر جایی می تواند به اینترنت متصل شود ، چه از طریق داده های تلفن همراه (3G / 4G یا LTE) و چه از طریق Wi-Fi در نزدیکی. بنابراین تفاوت دقیقاً چیست؟ بیشتر برنامه های داده فقط مقدار مشخصی از داده ها را در ماه به شما می دهند و اگر بیش از حد مجاز خود باشید ، می تواند عواقب زیادی داشته باشد. با استفاده از Wi-Fi می توانید از اینترنت به همان اندازه که می خواهید استفاده کنید و این در مقابل داده های شما حساب نمی شود.

برای اتصال به Wi-Fi (اختیاری):
آیا به شبکه Wi-Fi نزدیک (مثلاً در خانه یا محل کار) دسترسی دارید؟ با استفاده از مراحل زیر می توانید به راحتی به آن متصل شوید. برای شبکه هایی که به طور مکرر به آنها دسترسی پیدا می کنید ، معمولاً فقط باید یکبار این کار را انجام دهید. دفعه دیگر که در محدوده قرار گرفتید ، به شرطی که ویژگی Wi-Fi را روشن بگذارید ، به طور خودکار به شبکه متصل خواهید شد.

مطمئن شوید که در صفحه اصلی هستید ، سپس نمای برنامه ها را باز کنید. نماد شما ممکن است متفاوت از نماد ما باشد ، اما معمولاً در سینی موارد دلخواه در نزدیکی پایین صفحه مشاهده می شود.
باز کردن برنامه ها
روی نماد تنظیمات ضربه بزنید. برای یافتن آن ممکن است لازم باشد چند صفحه را بکشید.
نماد تنظیمات
در لیست تنظیمات پیمایش کنید

کار با برنامه ها
در این مرحله ، دستگاه خود را روشن کرده و همه را راه اندازی کرده اید. احتمالاً مشتاق شروع استفاده از آن هستید - برای مواردی مانند عکس گرفتن ، ارسال پیام کوتاه و سایر موارد جالب دیگر.

خوشبختانه ، این کارها بسیار آسان است. شما فقط باید بدانید که چه برنامه هایی را جستجو کنید و چگونه آنها را سازماندهی کنید تا دسترسی به آنها راحت تر باشد. به زودی ، مواردی مانند برقراری تماس تلفنی و سفارشی کردن صفحه اصلی خود مانند طبیعت دوم احساس می شوند.

پیدا کردن یک برنامه خاص
برنامه ها را می توانید در دو مکان در دستگاه خود پیدا کنید. اولین مورد ، صفحه اصلی است که باید به طور پیش فرض میانبرهای چندین برنامه معمول را شامل شود (حتی می توانید برنامه خود را نیز اضافه کنید - در یک دقیقه نحوه کار را به شما نشان خواهیم داد). مورد دوم نمای برنامه ها است ، جایی که می توانید به هر برنامه دستگاه خود دسترسی پیدا کنید.

صفحه اصلی و نمایش برنامه ها

همانطور که از تصویر بالا مشاهده می کنید ، نمای برنامه ها را با استفاده از نماد در صفحه اصلی باز می کنید. نماد ممکن است در دستگاه شما متفاوت باشد - گاهی دایره است ، گاهی شبیه شبکه یا مربع است. این فقط به مدل و مدل شما بستگی دارد.

برای افزودن برنامه به صفحه اصلی:
افزودن برنامه به صفحه اصلی بسیار شبیه افزودن میانبر بر روی دسک تاپ رایانه است. شما به هیچ وجه برنامه اصلی را جابجا یا تغییر نمی دهید - فقط یک پیوند ایجاد می کنید. در نهایت ، این یک روش عالی برای دسترسی آسان به برنامه های مورد علاقه شما است.

نمای برنامه ها را باز کنید ، سپس برنامه مورد نظر خود را پیدا کنید.
انتخاب برنامه
روی برنامه ضربه بزنید و نگه دارید (مراقب باشید که رها نشوید!) ، و به یک نمای ویژه از صفحه اصلی خود منتقل می شوید.
همچنان که تصمیم می گیرید کجا آن را قرار دهید ، همچنان به نگه داشتن آن ادامه دهید. اگر صفحه اصلی اصلی شما پر است ، باید با کشیدن برنامه به سمت راست ، بتوانید به صفحه دیگری دسترسی پیدا کنید / ایجاد کنید.
موقعیت یابی یک برنامه
برنامه را پس از انتخاب نقطه آزاد کنید و به صفحه اصلی شما اضافه خواهد شد.
میانبر جدید
برای پیمایش در بین صفحه های اصلی ، صفحه را به سمت چپ یا راست بکشید.

برای انتقال (یا حذف) برنامه های صفحه اصلی:
با کمی دانش فنی ، به راحتی می توانید آیکون های صفحه اصلی خود را به هر شکلی که بخواهید مرتب کنید. همچنین می توانید میانبرهایی را که نیازی ندارید حذف کنید ، مانند اینکه دستگاه شما با میانبری عرضه شده است که واقعاً از آن استفاده نمی کنید.

مطمئن شوید که در صفحه اصلی هستید ، سپس روی میانبری که می خواهید ویرایش کنید ضربه بزنید و نگه دارید. با این کار می توانید آیکون را کنترل کنید.
برای انتقال آن ، نماد را به مکان جدید بکشید و رها کنید.
در حال حرکت یک برنامه
برای حذف آن ، نماد را به گزینه Remove بکشید. (به خاطر داشته باشید که این برنامه برنامه را از دستگاه شما پاک نمی کند. این فقط میانبر را از صفحه اصلی حذف می کند.)
حذف برنامه
تماس تلفنی و پیام کوتاه
اکنون که می دانید چگونه برنامه های مورد نیاز خود را پیدا کرده و آنها را سازماندهی کنید ، محدودیتی برای آنچه می توانید انجام دهید وجود ندارد. در اینجا چند کار دیگر وجود دارد که ممکن است به آنها علاقه داشته باشید در حالی که هنوز به دستگاه خود عادت کرده اید.

برای برقراری تماس تلفنی:
هر تلفن هوشمند با یک برنامه برای برقراری تماس تلفنی همراه است. ممکن است نظر شما با نمونه زیر متفاوت باشد ، اما تجربه کلی - از جمله باز کردن برنامه و استفاده از صفحه کلید - باید یکسان باشد.

برنامه Phone را در دستگاه خود باز کنید. معمولاً در سینی پایین صفحه قرار دارد.
باز کردن برنامه تلفن
صفحه کلید باید ظاهر شود.
شماره ای را که می خواهید تماس بگیرید وارد کنید ، سپس برای ادامه روی دکمه تلفن ضربه بزنید. (اگر فرد در لیست مخاطبین شما باشد ، ممکن است اطلاعات به صورت خودکار ظاهر شود. در درس مدیریت ارتباطات نگاهی دقیق به مخاطبین خواهیم داشت.)
گرفتن تماس تلفنی
پس از پایان کار ، روی دکمه قرمز ضربه بزنید تا قطع شود.
پایان دادن به یک تماس تلفنی
همانطور که ممکن است جمع شده باشید ، تبلت ها از ویژگی تلفن برخوردار نیستند. اگر شما علاقه مند به برقراری تماس با رایانه لوحی خود هستید ، ممکن است بخواهید به دنبال گزینه دیگری مانند Skype باشید.

برای ارسال پیام متنی:
برنامه پیام رسانی را در دستگاه خود باز کنید.
باز کردن برنامه پیام رسانی
برای شروع مکالمه جدید ، به دنبال دکمه پیام جدید باشید.
ایجاد پیام متنی جدید
شماره شخصی را که می خواهید برای او پیامک کنید وارد کنید (یا اگر نام مخاطب قبلاً در لیست مخاطبین شما است ، نام او را تایپ کنید).
وارد کردن نام گیرنده
پیام خود را وارد کنید ، سپس دکمه ارسال را فشار دهید.
ارسال پیام متنی
وقتی شخص مقابل پاسخ می دهد ، پیام او باید در همان قسمت مکالمه ظاهر شود.
پیام کوتاه متنی از طریق شماره تلفن دستگاه شما انجام می شود - به همین دلیل رایانه لوحی این ویژگی را ندارد. به عنوان گزینه دیگر ، می توانید از برنامه Hangouts برای گپ زدن استفاده کنید ، یا می توانید Play Store را برای سایر برنامه های پیام رسانی بررسی کنید.

برنامه Hangouts
بسیاری از دستگاه های جدید با برنامه ای به نام Hangouts ارائه می شوند. می توانید از آن برای ارسال و دریافت پیام های متنی درست مانند آنچه در برنامه پیام رسان انجام می دهید استفاده کنید - تفاوت در این است که می تواند برای گپ Google نیز مورد استفاده قرار گیرد. اگر زیاد پیام کوتاه و گپ بزنید این گزینه عالی است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، Hangouts را در Google Play بررسی کنید.

برنامه پاتوق ها
عکس گرفتن
برنامه دوربین می تواند از یک دستگاه به دستگاه دیگر کاملاً متفاوت باشد. جای نگرانی نیست - رابط کاربری هنوز باید کاملاً بصری باشد. اگر در مورد نحوه کار دوربین خاص خود سوالی دارید ، سعی کنید کتابچه راهنمای خود یا وب سایت سازنده خود را بررسی کنید.

برای گرفتن عکس:
برنامه دوربین دستگاه خود را باز کنید.
باز کردن برنامه دوربین
نمای دوربین باید نشان داده شود.
اگر تصویر تار است ، سعی کنید روی سوژه خود ضربه بزنید تا دوباره تمرکز شود.
دوباره دوربین را فوکوس کنید
برای گرفتن عکس ، روی دکمه دوربین ضربه بزنید.
عکس گرفتن
بسیاری از دستگاه ها به شما امکان می دهند دوربین را مستقیماً از صفحه قفل خود راه اندازی کنید. برای دیدن اینکه آیا دستگاه شما از این ویژگی برخوردار است ، به دنبال نمادی مانند مثال زیر باشید.

نماد صفحه قفل
دسترسی به تنظیمات دستگاه
هنگامی که با دستگاه خود بیشتر آشنا شدید ، ممکن است تمایل داشته باشید برخی از تنظیمات خود را سفارشی کنید. این تنظیمات به شما امکان می دهد از میزان اعلان ها گرفته تا نحوه کارکرد صفحه قفل کنترل کنید. آنها حتی می توانند به شما بگویند که از چه میزان فضای ذخیره سازی استفاده می کنید.

ما در مورد این تنظیمات در طول این آموزش صحبت خواهیم کرد ، بنابراین مهم است که بدانید چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید. در مورد شخصی سازی آنها ، توصیه می کنیم برای بررسی گزینه های خود به تنهایی وقت بگذارید. از آنجا که هر دستگاه متفاوت است ، تنظیمات شما بازتاب هر آنچه شما را منحصر به فرد می کند ، خواهد بود.

برای باز کردن تنظیمات خود:
برنامه تنظیمات را در دستگاه خود باز کنید. اگر از قبل در صفحه اصلی شما نیست ، آن را در نمای برنامه ها پیدا خواهید کرد.
باز کردن برنامه تنظیمات
تنظیمات شما ظاهر می شود
برای یافتن بخش یا تنظیمات مورد نظر خود ، در لیست پیمایش کنید. بخشهای معمول شامل بی سیم و شبکه ها (جایی که می توانید اتصالات خود را مدیریت کنید) و دستگاه (برای شخصی سازی دستگاه خود).
لیست تنظیمات
برخی از دستگاه ها شامل میانبرهای تنظیمات شما در Notification Shade هستند. برای رفتن به آنجا ، از بالای صفحه خود را به پایین بکشید ، سپس روی نمادی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

میانبرهای تنظیمات

 

 

 



تاريخ : یک شنبه 18 آبان 1399برچسب:, | 15:0 | نويسنده : نشان دار بی نشان |
صفحه قبل 1 صفحه بعد